Foglalási szabályzat

Kedves Vendégünk!
Kérjük, hogy foglalás előtt olvasd el szalonunk házirendjét!



Házirendünk célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen.

1. A hatályos magyar jogszabályok és jelen házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a házirend szabályait.

2. Kérjük, hogy üzletünk területén és annak környezetében őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet! Tartózkodj a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, stb.)!

3. Kérjük, ügyelj a tisztaságra! Üzletünkben tilos morzsálódó, vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok, fagylalt fogyasztása, valamint a dohányzás. Ha üzletünkben valahol tisztasági problémát észlelsz, jelezd azt munkatársainknak!

4. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezz! Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja! A pontos kezdéshez pár perccel előbbi érkezés szükséges, a szolgáltatástól függően (erről a megfelelő szakemberünktől előzetes tájékoztatás kérhető).

5. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy munkatársunk nem fogja tudni a kezelést teljes mértékben elvégezni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tarthat. Az elmaradt rész későbbi “pótlására” nincs lehetőség.

6. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembe vételével lehetséges:
- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több, mint 48 órával történik.
- b. Amennyiben egy időpontot úgy kívánsz lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 48 óra, de több mint 24 óra van hátra, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot kizárólag Neked foglaltuk le, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50% -a. Ha a kezelés lemondása, áthelyezése a kezelés megkezdése előtti 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a, a rendelkezésre állási díj. A rendelkezésre állási díjat következő látogatásod során számítjuk fel.
- c. Amennyiben nem mondod le a kezelést, de nem is jelensz meg, a 6/b. pont alapján járunk el és a rendelkezésre állási díjat a következő látogatásod alkalmával számítjuk fel. Amennyiben nem fizeted ki a rendelkezésre állási díjat következő látogatásod alkalmával, a továbbiakban nem veheted igénybe szalonunk szolgáltatásait.
- d. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és SMS-en keresztül is megtehető.

7. Felhívjuk kedves figyelmed, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlási lehetőség nincs. Áraink nem alkuképesek.

8. Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek fogadására. Kérjük, tartsd szem előtt a többi vendég nyugalmát, és kezelésed idejére gondoskodj gyermeked elhelyezéséről! Köszönjük megértésed!

9. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés! A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyél részt kezeléseinken! Munkatársaink kötelessége, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjanak, a vendégre védőmaszkot adjanak, vagy akár a kezelést későbbre halasszák.

10. Szakembereink előzetes engedélye nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni!

11. A házirend bármely pontjának megszegése esetén munkatársaink kötelesek a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

12. A házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

Köszönjük, hogy a fentiek betartásával hozzájárulsz a zökkenőmentes és rendezett üzletmenethez, valamint a többi Vendég nyugalmához!

Szolgáltatásaink igénybevételéhez kellemes időtöltést, kikapcsolódást kívánunk!

Tisztelettel: a Tölgyesi Krisztina Szalon csapata